Hogyan jutsz versenyelőnyhöz adatvezérelt webáruházkészítéssel?
Az adatvezérelt webáruházkészítés során pontosan látjuk, hogy potenciális online vevőid hogyan viselkednek webshopodban. Ezáltal olyan webáruházat tudunk készíteni, ami tökéletesen kiszolgálja a vevőidet. Több látogatódból lesz vevő, több bevételed lesz.

Adatokon alapuló finomhangolás
A piacon egyedülálló módon nem az intuíciónkra bízzuk webáruházad sikerét, hanem az átadást követően látogatóid viselkedése alapján finomhangolunk.

Speciálisan marketingorientált funkciók
Webshopodat ellátjuk olyan funkciókkal, amik egyaránt növelik a vásárlások értékét és számát.

Tökéletes felhasználói élmény, több vásárlás
A látogatók 25%-a a webáruházak rossz kialakítása miatt lép le vásárlás nélkül. Úgy alakítjuk ki a felületeket, hogy ez ne legyen probléma többé.
Hogyan gyárt vevőket neked az adatvezérelt webáruház?
Milyen előnyhöz juttat az adatvezérelt webáruházkészítés?
Az adatvezérelt webáruházkészítés annyit jelent, hogy az élesítést követően olyan hőtérképes elemzőszoftver segítségével monitorozzuk webáruházadat, amit a legnagyobb nemzetközi vállalatok (pl. IKEA, Columbia) is használnak.
A hőtérképek mellett a látogatásokról készült képernyőfelvételek is rendelkezésünkre állnak, hogy megértsük, hogyan viselkednek látogatóid virtuális boltodban.
Ezzel a módszerrel konkrét tények alapján vagyunk képesek optimalizálni webshopod teljesítményét.


Mit tudunk meg a hőtérképes elemzésekből?
Az adatvezérelt webáruházkészítés során pontosan látjuk, hogy látogatóid hogyan viselkednek.
- Látjuk, hová kattintanak az oldalakon, hová nem;
- Látjuk, melyik űrlapmezőnél akadnak el;
- Látjuk, hogy az oldalakon belül melyik pontokon lépnek ki a vásárlási folyamatból;
- Látjuk, milyen fontos oldalelemek kerülik el a figyelmüket;
- Látjuk, mit olvasnak el, hová nem jutnak el.
Míg a Google Analitikából megtudhatod, látogatóid mit csinálnak és mit nem, a hőtérképes elemzés megadja a választ a “MIÉRT”-ekre is.
Milyen eredményt hoz az adatvezérelt webáruházkészítés?
A hőtérképes monitoringnak köszönhetően a webáruházat képesek vagyunk úgy finomhangolni, hogy látogatóid nagyobb arányban váljanak vevőiddé.
Mihelyt elkezd növekedni weshopod konverziója, a vevőszerzés olcsóbbá válik. Több pénzed marad hirdetésre, több pénz kerül a zsebedbe.

Mit tartalmaz a webáruházkészítés, ha mi csináljuk?

Marketingorientált funkciók
Az online vásárlás tervezhető. Webáruházadat úgy alakítjuk ki, hogy minden eleme az értékesítést szolgálja.

Reszponzív kialakítás
Webshopodat és adminisztrációs felületedet mobilra és tabletre is optimalizáljuk.

Különböző ársorok
Hogy viszonteladóidat vagy akár leghűségesebb vevőidet más-más árakon tudd kiszolgálni, lehetőséged van különböző ársorokat megadni.

Keresőbarát felépítés
Webshopodat a Google irányelveinek megfelelően alakítjuk ki.

Különféle fizetési módok
Legyen szó bankkártyás fizetésről, PayPalról vagy mobilfizetésről, segítünk a legjobb megoldást kiválasztani és integráljuk webáruházadba.

Fejlett szűrő- és keresőfunkciók
Olyan termékszűrő és keresőfunkciókat használunk, amik segítségével egyszerűen megtalálhatóak a keresett termékek.

Statisztikák
Részletes statisztikát adunk a vásárlásokról, vevőkről és termékeladásokról, hogy pontosan nyomon tudd követni forgalmadat.

Kuponok, akciók, kedvezményrendszerek
A vásárlás ösztönzésére és a vásárlói hűség kialakítására egyaránt számos megoldás kínálunk.

Utánkövetés – hőtérképes monitoring
Az élesítést követően monitorozzuk a webáruházat, hogy tökéletesen vevőid igényeihez igazíthassuk.
“Nagyon szuperek vagytok! Minden szempontból meg voltam elégedve, az eredmények pedig magukért beszélnek. Két hét alatt annyi jelentkezőnk lett, hogy feldolgozni egy hónap lesz! Biztos vagyok benne hogy fogunk még találkozni, örülök, hogy rátok találtam! Köszönöm!”
Ízelítő honlap- és webáruházkészítési munkáinkból:
















“Szeretném megköszönni a munkátokat és mindazt a segítséget, amit az utómunkálatokban végeztetek. A mai világban sajnos ritka, hogy az ember azt kapja egy vállalkozástól, amit szerződéskötéskor ígértek számára, de a Mercus esetében ez teljes mértékben megvalósult.”
Használd webáruházadat a legjobb online szolgáltatásokkal
Weboldaladat összekötjük az általad kedvelt online eszközökkel:

Árak – mennyibe kerül a webáruházkészítés?
Az árak tájékoztató jellegűek, minden projektre egyedi árajánlatot adunk.

Stratégiai tervezés
minden projekthez

Tanácsadás
minden projekthez

Adatvezérelt finomhangolás
minden projekthez
Nyílt forráskódú webáruházátalakítás
Tanácsadás, testre szabott webdesign, nyílt forráskódú motor, reszponzív kialakítás, adatvezérelt monitoring
220.000 Ft + áfa
Bruttó: 279.400 Ft
Nyílt forráskódú webáruházkészítés
Tanácsadás, testre szabott vagy egyedi webdesign, nyílt forráskódú motor, reszponzív kialakítás, adatvezérelt monitoring
490.000 Ft + áfa
Bruttó: 622.300 Ft
Webáruházkészítés egyedi motorral
Tanácsadás, felépítési terv, egyedi webdesign, egyedi motor, reszponzív kialakítás, adatvezérelt monitoring
990.000 Ft + áfa
Bruttó: 1.257.300 Ft
Mások ezeket szokták kérdezni webáruházkészítés előtt
Kik vagyunk?

Varga Klára webkonverziós tanácsadó vagyok, a Mercus Stúdió ügyvezetője. 2003 óta kollégáimmal együtt több száz weboldalt indítottam már útnak, és több tucat weboldal konverziós teljesítményét felügyelem jelenleg is. Neked is fogok tudni segíteni.

Rödiger Attila vezető fejlesztő vagyok. 2000 óta foglalkozom internetes környezetben alkalmazható programozási nyelvekkel. Feladatom, hogy megvalósítási alternatívákat kínáljak neked, és én fogom koordinálni a fejlesztési munkát.
Ingyenes konzultáció
Tudjuk, hogy vállalkozásod különleges, vevőid speciálisak. Éppen ezért javasoljuk, hogy egy kötelezettségektől mentes találkozón beszéljük meg elképzeléseidet, javaslatainkat. Várunk szeretettel irodánkban!
Címünk: WestPoint Business Center 1132 Budapest, Váci út 18.
Ha nem áll módodban személyesen eljönni, a konzultációt Skype-on is megtarthatjuk.
Telefonszám: +36-70-514-0519
Telefonszám: +36-30-566-1684