adatvezérelt villámaudit

Miért veszítesz el vevőket honlapodon?
Adatvezérelt villámaudit
Minden weboldal “ereszt”, azaz veszít vevőt. Az adatvezérelt villámaudit megmutatja, miért lépnek le ezek a látogatók honlapodról vásárlás nélkül.
Mit nyersz az adatvezérelt villámaudittal?
Az audit után azonnal érteni fogod, miért veszítesz vevőket honlapodon. Ha a feltárt hibákat kijavítod, nőni fog honlapod konverziója, a vevőszerzés olcsóbbá válik. Több pénzed marad hirdetésre, s végül több pénz kerül a zsebedbe.

Tűpontos
Intuíciók helyett tényekre és adatokra épít. A monitoring során készülő hőtérképek pontosan feltárják a hibákat weboldaladon.

Személyre szabott
Általánosságok helyett a TE látogatóid viselkedését elemzi a TE weboldaladon.

Kipróbált
Vezető nemzetközi vállalatok (pl. IKEA, Ustream, Microsoft, HubSpot) által is használt szoftver adja az adatokat az elemzéshez.
Hogyan zajlik az adatvezérelt villámaudit?
1. lépés: monitoring
Weboldalad két oldalát 1 hétig monitorozzuk olyan adatvezérelt elemzőszoftver segítségével, amit a vezető nemzetközi online marketing portálok és vállalatok (pl. Ikea, Ustream, Microsoft, Hubspot) is használnak.
Érdemes stratégiailag fontos, nagyobb forgalmú oldalakat kiválasztanod ehhez.


2. lépés: elemzés
Az Analitikádból eddig is megtudhattad, hova kattintanak a látogatóid és hova nem. Az adatvezérelt villámauditból megkapod a választ a “MIÉRT”-re, így lehetőséged lesz kijavítani a hibákat.
A monitoring végén rendelkezésünkre állnak a hőtérképes képernyőfelvételek, amik pontosan megmutatják weboldalad problémás pontjait. A kattintást, egérmozgást követő és görgetési térképek mellett a kiértékelést írásos formában is megkapod.
Itt láthatsz valós példát hőtérképekre:
3. lépés: AHA!
Elolvasod a szöveges elemzést, és megnézed hozzá a hőtérképes képernyőfelvételeket, majd a fejedhez kapsz:
“Aha, már értem, hol folyik el a pénz a weboldalamon!”

“Szeretném megköszönni a munkátokat és mindazt a segítséget, amit az utómunkálatokban végeztetek. A mai világban sajnos ritka, hogy az ember azt kapja egy vállalkozástól, amit szerződéskötéskor ígértek számára, de a Mercus esetében ez teljes mértékben megvalósult.”
Mások ezeket szokták kérdezni az auditról
A monitoring végén a látványos, egyszerűen értelmezhető képek megmutatják, látogatóid figyelme hova irányul (és hova nem), hova kattintanak (és hova nem), meddig gördítenek. Hogy milyen következtetéseket lehet levonni látogatóid viselkedéséből, a képernyőfelvételek mellett az írásbeli auditból fogod megtudni.
Ki készíti az auditot?
Varga Klára webkonverziós tanácsadó vagyok, a Mercus Stúdió ügyvezetője.
Kollégáimmal együtt több száz weboldalt indítottam már útnak, és több tucat weboldal konverziós teljesítményét felügyelem jelenleg is. Neked is fogok tudni segíteni.

Mennyibe kerül az adatvezérelt villámaudit?

Az adatvezérelt villámaudit ára 19.900 Ft + áfa. Azért ilyen olcsó, mert szeretném, hogy a feltárt hibák kijavításban minket válassz partnerednek. Ebben az esetben az audit költségét jóváírom neked. Ha úgy döntesz, számodra elég csak az adatvezérelt villámaudit és nem kéred további segítségünket, az is teljesen rendben van.
Még egyszer, amit ezért az összegért kapsz:
– Egyhetes monitoring
– Kattintásokat rögzítő hőtérkép
– Egérmozgást rögzítő hőtérkép
– Görgetésvizsgálat
– Írásos elemzés
MEGRENDELÉS
Az adatvezérelt villámaudit megrendeléshez töltsd ki, kérlek az alábbi űrlapot. A kitöltést követően azonnal küldjük a további információkat emailben.