adatvezérelt villámaudit

adatvezérelt villámaudit

Miért veszítesz el vevőket honlapodon?

Adatvezérelt villámaudit

Minden weboldal “ereszt”, azaz veszít vevőt. Az adatvezérelt villámaudit megmutatja, miért lépnek le ezek a látogatók honlapodról vásárlás nélkül.

MEGRENDELEM!
TÖBB INFÓT KÉREK

Mit nyersz az adatvezérelt villámaudittal?

Az audit után azonnal érteni fogod, miért veszítesz vevőket honlapodon. Ha a feltárt hibákat kijavítod, nőni fog honlapod konverziója, a vevőszerzés olcsóbbá válik. Több pénzed marad hirdetésre, s végül több pénz kerül a zsebedbe.

Tűpontos

Tűpontos

Intuíciók helyett tényekre és adatokra épít. A monitoring során készülő hőtérképek pontosan feltárják a hibákat weboldaladon.

Személyre szabott audit

Személyre szabott

Általánosságok helyett a TE látogatóid viselkedését elemzi a TE weboldaladon.

főldgömb ikon

Kipróbált

Vezető nemzetközi vállalatok (pl. IKEA, Ustream, Microsoft, HubSpot) által is használt szoftver adja az adatokat az elemzéshez.

MEGRENDELEM!

Hogyan zajlik az adatvezérelt villámaudit?

1. lépés: monitoring

Weboldalad két oldalát 1 hétig monitorozzuk olyan adatvezérelt elemzőszoftver segítségével, amit a vezető nemzetközi online marketing portálok és vállalatok (pl. Ikea, Ustream, Microsoft, Hubspot) is használnak.

Érdemes stratégiailag fontos, nagyobb forgalmú oldalakat kiválasztanod ehhez.

adatvezérelt monitoring
hőtérképes elemzés

2. lépés: elemzés

Az Analitikádból eddig is megtudhattad, hova kattintanak a látogatóid és hova nem. Az adatvezérelt villámauditból megkapod a választ a “MIÉRT”-re, így lehetőséged lesz kijavítani a hibákat.

A monitoring végén rendelkezésünkre állnak a hőtérképes képernyőfelvételek, amik pontosan megmutatják weboldalad problémás pontjait. A kattintást, egérmozgást követő és görgetési térképek mellett a kiértékelést írásos formában is megkapod.

Itt láthatsz valós példát hőtérképekre:

Egérmozgást követő hőtérkép

Görgetési térkép (scrollmap)

3. lépés: AHA!

Elolvasod a szöveges elemzést, és megnézed hozzá a hőtérképes képernyőfelvételeket, majd a fejedhez kapsz:

“Aha, már értem, hol folyik el a pénz a weboldalamon!”

Aha ember
MEGRENDELEM!
Bár a honlap mindössze fél éves és marketing szempontból igen jó helyről indult, ráfér egy kis finomítás. Ezt az ember valahol érzi is, csak nem tudja merre induljon. A toporgás pedig idő, kidobott és elvesztett pénz is egyben. Szerencsére van egy ilyen hőtérképes eljárás és Ti. A kettő együtt tökéletesen megmutatja a tennivalókat.

Aki ebből nem tanul, az felejtse el az online piacot. Mi félévente, de minden nagyobb változtatás után kérni fogjuk az elemzést.

Batta Ágnes, Alternatívgyógyász.hu

Mások ezeket szokták kérdezni az auditról

Ha jelentkezel az auditra, egy JavaScript kódot fogunk küldeni, amit weboldaladba el kell helyezni. (Ha nem tudod, hogyan kell ezt megtenni, a kódot külön költség nélkül behelyezzük helyetted.) Az első látogatáskor a szoftver készít egy képernyőfelvételt az adott oldalról, majd ezen a képen rögzíti az oldalon zajló eseményeket.

A monitoring végén a látványos, egyszerűen értelmezhető képek megmutatják, látogatóid figyelme hova irányul (és hova nem), hova kattintanak (és hova nem), meddig gördítenek. Hogy milyen következtetéseket lehet levonni látogatóid viselkedéséből, a képernyőfelvételek mellett az írásbeli auditból fogod megtudni.

Természetesen. Webáruházak esetében például a nyitólapot, egy releváns termék adatlapját, a kosár oldalt, illetve a landing page-eket érdemes monitorozni.
Semmiféle fennakadást nem fogsz észlelni. Az oldalad nem fog lelassulni, pont ugyanúgy fog működni, mint eddig. A honlaplátogatóid semmit sem fognak észlelni a monitorozásból.
Mindig lehet javítani. A nagyvállalatok folyamatosan dolgoznak azon, hogy a konverziójukat növeljék, ennek érdekében monitorozzák weboldalaikat például hőtérképes szoftverekkel. Gondolhatod, hogy nem amatőrökkel készíttetik weboldalaikat, ám ennek ellenére jelentős összegeket tudnak megtakarítani a folyamatos finomhangolással.
10-ből 9 honlap esetében nem lép fel technikai akadály. Elsősorban a speciális pluginokat (pl. Flash) használó, a késleltetett animációkat tartalmazó és parallax oldalakat nem képes pontosan észlelni a szoftver. Ha elküldöd auditra a weboldaladat, az audit díjának kifizetése előtt ellenőrizzük, hogy a te weboldalad alkalmas-e rá, így nem fordulhat elő, hogy feleslegesen adsz ki pénzt.
Ha kevés a látogatód, akkor több időre van szükség. A monitoring igényléséhez csatolt űrlapon lehetőséged lesz megadni a heti látogatószámot, így ha szükségesnek látjuk, hosszabb időtartamot fogunk javasolni (ennek nincs külön költsége).
MEGRENDELEM!

Ki készíti az auditot?

Varga Klára webkonverziós tanácsadó vagyok, a Mercus Stúdió ügyvezetője.

Kollégáimmal együtt több száz weboldalt indítottam már útnak, és több tucat weboldal konverziós teljesítményét felügyelem jelenleg is. Neked is fogok tudni segíteni.

Varga Klára webkonverziós tanácsadó

Mennyibe kerül az adatvezérelt villámaudit?

Adatvezérelt villámaudit csomag

Az adatvezérelt villámaudit ára 19.900 Ft + áfa. Azért ilyen olcsó, mert szeretném, hogy a feltárt hibák kijavításban minket válassz partnerednek. Ebben az esetben az audit költségét jóváírom neked. Ha úgy döntesz, számodra elég csak az adatvezérelt villámaudit és nem kéred további segítségünket, az is teljesen rendben van.

Még egyszer, amit ezért az összegért kapsz:

– Egyhetes monitoring
– Kattintásokat rögzítő hőtérkép
– Egérmozgást rögzítő hőtérkép
– Görgetésvizsgálat
– Írásos elemzés

MEGRENDELEM!

MEGRENDELÉS

Az adatvezérelt villámaudit megrendeléshez töltsd ki, kérlek az alábbi űrlapot. A kitöltést követően azonnal küldjük a további információkat emailben.

adatvédelmi elveket