Ügyféltermelő tudásprogram KKV-honlapokhoz

Megoldás céltudatos, sikerorientált vállalkozóknak

 

weboldal_homokora.jpgÖn is tart attól, hogy kiad egy csomó pénzt weboldalára, aztán csak vár és vár, a megrendelések mégsem jönnek? 

 

A sikeres KKV-honlapok folyamatosan új ügyfeleket, vevőket hoznak tulajdonosuknak az interneten keresztül. Ám a siker senkinek nem hullott az ölébe. A sikeres weboldal-tulajdonosoknak van egy közös jellemzőjük: ismerik és tudatosan alkalmazzák az online ügyfélszerzés sajátos szabályait. 

 

Hogyan lesz tehát Önnek is eredményes honlapja? 

 

A megoldás, hogy Ön is megismeri, majd használja azokat a gyakorlatias praktikákat, melyek sikerre visznek egy weboldalt. Így nem fogja tudni tévútra vinni a leendő honlapkészítő, aki többnyire legfeljebb pofás honlapot készít, ami azonban messze nem elég ahhoz, hogy el is adja az Ön termékét. És a marketingesek által szajkózott unalmas sablonmegoldásokon is túl fog majd lépni, így már első látásra ki fog tűnni a versenytársak közül.

 

Eredményes honlapot szeretnék, kérem a komplex tudásanyagot! >>

 

 

Hogyan építik fel honlapjukat azok, akik nem a sültgalambot várják, hanem tudatosan dolgoznak az eredményért? Mi az ügyféltermelő honlapok titka?

 

profit.png

A nyereséges KKV-honlap a következőket tudja:

 

  1. A keresőkben jó pozícióban szerepel a releváns keresőkifejezésekre, tehát látogatókat hoz. (megtalálhatóság)

  2. A designnak köszönhetően minőséget sugároz és bizalmat ébreszt, felépítésével pedig a különböző látogatói típusokat betereli az értékesítési csatornákba. (minőségi, konverzióra ösztönző design és szerkezet)

  3. Folyamatosan megújuló tartalma, illetve a honlap mögött dolgozó értékesítési rendszer vásárlóvá, majd visszatérő ügyféllé konvertálja a honlap látogatóját. (visszatérő ügyfelek biztosítása)

 

A honlapok mintegy 90%-a azért nem hoz semmilyen üzleti hasznot, mivel a honlapkészítés során figyelmen kívül hagyták a fenti 3 követelmény egyikét, vagy akár többet. És ezt a hibát nem csupán amatőrök követik el: a honlapkészítő cégek zöme sem nyújt többet a hibátlan kódolásnál, esetleg a pofás designnál. Önnek azonban ennél többre van szüksége!

 

 

De hogyan fogja megtudni, hogy vajon honlapja megfelel-e a fenti kritériumoknak? Ha a honlap elkészülte utáni hónapokban derül ki, hogy a honlap nem hoz új vevőket, akkor kétszeresen is veszít:

 

  1. Elveszíti a honlapkészítés költségét,
  2. és elveszíti azokat a potenciális ügyfeleit, akik ez idő alatt a konkurenciánál landoltak.

 

Ha szívesebben tanul mások hibájából mint a sajátjából, jó helyen jár! >>

 

 

Mit tud Ön tenni azért, hogy eredményes legyen honlapja? Hogyan lehet Önnek is olyan weboldala, ami legjobb értékesítőjét is túlszárnyalja?

 

diagram.png

Instant megoldást nem tudok adni, ilyen ugyanis nem létezik. Azt sem állítom, hogy profi honlapkészítőt lennék képes faragni bárkiből helyben. Sőt - ellentétben a legtöbb önjelölt "guruval" - a sablonmegoldásokban sem hiszek.

 

Amit adni tudok, az annak a tudásnak a rendszerezett kivonata, amire az elmúlt 8 év KKV-honlaptanácsadói gyakorlata során szert tettem. Mit nyer Ön ezzel a tudással?

 

pipa.png

Nem fogja azokat a hibákat elkövetni, amiket 10-ből 9 honlaptulajdonos elkövet, és amiért később súlyos árat fizet.

pipa.png

Át fogja látni azt a rendszert, ami a sikeres KKV-honlapokat ügyféltermelő gépezetté teszi.

pipa.png

Mivel rálátása lesz az ügyféltermelő honlapok mögött álló rendszerre, képes lesz stratégiában gondolkodni.

pipa.png

Tisztában lesz azzal, hogy mire érdemes pénzt áldozni a honlapkészítés során, és mire nem.

pipa.png

Ráadásul a tudás mellé még egy nettó 25.000 Ft értékű kupont is kap.

 

Felkészülten szeretne belevágni a honlapkészítésbe? Itt komplex tudást talál egy helyen! >>

 


Mit tartalmaz az ügyféltermelő tudásprogram? Mik lesznek a témák? Valóban értékes tudást nyer vele?

 

I. Elméleti alapozás = azonnal letölthető cikkcsomag (+ 25.000 Ft értékű kupon)

cikkcsomag.jpgAz azonnal letölthető ügyféltermelő cikkcsomag a legfontosabb kritériumokat összegzi, amivel honlapjának rendelkeznie kell. 

 

A témák az alábbiak:

  1. Hogyan "gyárt" az ügyféltermelő honlap a látogatóból ügyfelet? - az értékesítési csatornákról
  2. Már a webdesigner eldönti: nyereségesz lesz honlapja vagy a kukába kerül? – Miért fontos a minőségi ÉS marketingtudatos webdesign?
  3. Ne eladni akarjon honlapján! - az ügyféltermelő honlap 10 legfontosabb bizalomépítési eszköze
  4. A tartalomkezelőről és a keresőbarát tartalomkezelő fontosságáról - Miért nem ér sokat egy keresőbarát tartalomkezelő nélküli honlap?
  5. Mit kell Önnek tennie, hogy ügyféltermelő honlapja legyen? - mindaz, amit Ön nélkül a honlapkészítő nem tud elvégezni

 

 

II. Gyakorlatias cikksorozat + munkafüzet + tudástár-értesítő

cikksorozat.jpg

 

  1. Gyakorlatias, iránymutató cikksorozat: 4 naponta e-mailben küldök olyan problémacentrikus cikkeket 40 napon keresztül, melyek egy-egy konkrét kérdést járnak körbe részletesen.
  2. Projekt brief munkafüzet – segítségére lesz az eredményes honlapokhoz nélkülözhetetlen stratégia kialakításában.
  3. Tudástár-értesítő – mihelyt új cikk kerül honlapunk tudástárába, értesítőt küldök Önnek, hogy ne maradjon le a legújabb hasznos infókról.

 

Szerezze meg a teljes tudáscsomagot és a kupont! >>

 


Mennyibe kerül mindez?

 

Az Ügyféltermelő tippek azonnal letölthető cikkcsomag és a 40 napos tudásprogram a munkafüzettel együtt ingyenes, és bármikor leiratkozhat.

 

 

Ha ez a  tudáscsomag tényleg olyan értékes, akkor miért ingyenes?

 

Az egyik ok önző: azért adom ingyen mert megkönnyíti a munkámat. Tapasztalom, hogy ügyfeleimmel - akiknek jó része olvasóim közül kerül ki - egy nyelvet beszélünk: ez megkönnyíti az együttműködést, eredményesebbé teszi az együttgondolkodást. A másik ok pedig az, hogy szeretem átadni a tudásomat.

 

Az ügyféltermelő tudásprogram ingyenes ugyan, ám túl jó ahhoz, hogy bárki számára nyilvánossá tegyem. Így cserébe egy nevet és e-mail címet kérek. Indulhatunk?

Honlaptanácsadó blog

 

10+ év, 100+ írás az ügyféltermelő honlapkészítésről, 7.000+ olvasó.

sablons/mercus.hu/img/down_arrow2.png

Ügyfeleink mondták

  • "Nagyon szuperek vagytok! Minden szempontból meg voltam elégedve, az eredménynek pedig magukért beszélnek. Két hét alatt annyi jelentkezőnk lett, hogy feldolgozni egy hónap lesz! Biztos vagyok benne hogy fogunk még találkozni, örülök, hogy rátok találtam! Köszönöm!"

     

    Olti Gergely, Penates Invest Zrt.

    További vélemények rólunk

  • “Szeretném megköszönni a munkátokat és mindazt a segítséget, amit az utómunkálatokban végeztetek. A mai világban sajnos ritka, hogy az ember azt kapja egy vállalkozástól, amit szerződéskötéskor ígértek számára, de a Mercus esetében ez teljes mértékben megvalósult.”

     

    Haiszky Ernő, magánnyomozó

    További vélemények rólunk

  • "Köszönöm a segítséget – azt is amit eddig kaptam és amire tudom a jövőben is számíthatok. Szívesen csatlakozom az ajánlók sorába, mert az általatok készített weboldal jól működik, igazolva hozzáértéseteket.

    Úgy gondolom, hasznos beruházás volt, amivel egy olyan – ma már nélkülözhetetlen - használati eszközt kaptam, amit...

     

    Kiss Tamás, Irodakertesz.hu

    További vélemények rólunk

  • "Kláráéktól a tanácsadói szolgáltatás teljes skáláját kaptam. Beleértve a naprakész internetmarketing technikákat, a felhasználóbarát honlap-kialakítást, az online marketing funkciók automatizálását.

    Fennakadás nélkül működött a távolsági kapcsolattartas prágai székhelyem és a budapesti Mercus között. A professzionális szolgáltatást...

     

    Székely Andrea, diplomás homeopata (volt vezetési tanácsadó), Prága

    További vélemények rólunk

  • “A Mercus Stúdió kreatív, igényes vizuális kultúrájú, gyorsan dolgozó honlapkészítő csapat. Nagyon jól segítette együttműködésünket a tanácsadói munkátok, a segítőkészségetek. Köszönöm szépen!”

     

    S. Takács Zsuzsanna, Strategic Scope Kommunikációs Ügynökség

    További vélemények rólunk

  • "Nagyon feldobva jöttem el tőled, végre látom a fényt az alagút végén!! Azonnal el is kezdtem megvalósítani az ötleteket. Tényleg jók voltak, imádják az emberek. Most a Facebooknál tartok, a weboldal - mint ahogy világossá tetted - nagyobb lélegzetvételű átalakítást igényel.

     

    Mindent megkaptam, amit vártam: konkrét célokat, terveket,...

     

    Szabó Edina, Szervmanók webtanácsadás

    További vélemények rólunk

Facebook