Honlaptanácsadó blog

Ha szolgáltatást árulsz, nagyobb szükséged van szuperügyfelekre, mint gondolnád

Okos honlaptulajdonosok, figyelem!

Írta: Varga Klára

Hogyan ismerhető fel a szuperügyfél? Mivel vehető rá, hogy weboldaladról betegye a lábát az irodádba? És miért van egy szolgáltatónak feltétlenül szüksége jó néhány szuperügyfélre? Válaszok a cikkben.

Miért könnyebb terméket eladni, mint szolgáltatni?

Piszkosul irigylem azokat, akik termékeket árulnak. Nem kell a sok rizsa, a győzködés, a vevő látja, miért fizet ki pénzt.

 

Bezzeg mi, szolgáltatók. Sőt, főleg szegény ügyfeleink! Ők nem tudják előre, hogy miért fizetnek ki egy csomó pénzt. Persze, kapnak egy honlapot, egy frizurát vagy egy mellnagyobbítást, de hogy az pontosan milyen lesz, nem tudják előre.

 

Sőt, mondok egy rosszabbat: a szolgáltató sem tudja előre, milyen lesz a végeredmény. Piros lesz a weboldal vagy kék? Ez majd a konkurenciakutatás után dől el. Jól fog állni a frizura a vendégnek? Ez minimum relatív.

 

Terméket eladni sem egyszerű. Ám szolgáltatni, főként nagyértékű szolgáltatást eladni már-már művészet.

 

Ez a cikk elsősorban azok számára lesz hasznos, akik szolgáltatást árulnak. Ráadásul azon okos szolgáltatók számára lesz hasznos, akik minőségi ügyfeleket szeretnének és az ügyfélszerzésük egyik fontos pillére honlapjuk. 

 

Neked hány szuperügyfeled van?

Egyáltalán, hogyan ismerhető fel a szuperügyfél?

 

A legfontosabb, hogy olyan ember, akit tisztelünk és szeretünk. (Nem, nem elírás az utolsó szó sem.) Szeretjük, mert egy hullámhosszon vagyunk, mert örülünk a találkozásoknak, mert egy kölcsönösen építő beszélgetés a minimum, amire számíthatunk a találkozáskor.

 

A szuperügyfél emellett természetesen vásárol, majd visszatérő ügyfélként újból vásárol valamit. Mivel a befektetései megtérülnek (hiszen tőlünk is jó szolgáltatást kap), örömmel költ nálunk, így mindketten jól járunk az együttműködéssel.

 

Mivel a szuperügyfél bízik bennünk, hagy minket dolgozni: nem szól bele minden apróságba, hiszen tudja, értünk ahhoz, amit csinálunk és a végeredmény jó lesz. Lehet, hogy a frizura nem pont olyen lesz, mint a képen, de csak azért, mert a módosítás jobban áll a vendégnek. És éppen ez a hozzáállás az, ami miatt rendre ő kapja a legjobb szolgáltatást.

 

A szuperügyfél nem csupán saját maga tér vissza újból és újból vásárolni, hanem továbbajánl minket ismerőseinek. Így zéró befektetéssel rendszerint hasonló szuperügyfelekkel ajándékoz meg minket.

 

Ugye egyetértünk, hogy fontos, hogy minél több szuperügyfele legyen egy vállalkozásnak?

 

Hogyan lehet a szuperügyfeleket levadászni egy jó honlappal?

A szuperügyfelet nem lehet levadászni. A szuperügyfél legfőbb jellemzője, hogy nem vesz be hülye maszlagot, nem lehet sablondumával meggyőzni. Akciókra sem feltétlen fogékony, hiszen nem az ár a fő motiváció a döntéseiben.

 

A szuperügyfél-termelő honlapokról a jövő héten lesz szó. Néhány téma előzetesben:
 

  • Hogyan szerezd meg a bizalmat?
  • Mi legyen az árakkal?
  • A garancia
  • Az ígéreteket be kell tartani
  • Folyamatos kommunikáció
  • Adj egy darabot személyiségedből
  • Adj egy darabot tudásodból
  • Legyél kiszámítható
  • Ne engedd el az ügyfél kezét!

 

Várlak vissza!

 

Szeretnél te is Szuperügyfeleket? Töltsd le az ingyenes e-bookot, és vidd el a legjobb ügyfeleket versenytársaid elől.

 

 

Facebook