Honlaptanácsadó blog

Ha egyetlen tanácsot kéne adnom honlapodhoz, az ez lenne

Ezért fog a vevő pont tőled vásárolni

Írta: Varga Klára

Járt nálunk megbeszélésen egy fiatal pár, akik webáruházat szerettek volna indítani. Webáruházat, ahol tisztítószereket lehet vásárolni.

 

Kérdeztem tőlük, mi lesz az indok, amiért majd itt fognak vásárolni a vevők és nem a kínai picaon, a DM-ben vagy a több száz hasonló webáruházban?

 

Azt mondták, ezen még nem gondolkodtak. De annyi ilyen webáruház van, ők is valahogy megélnek, nem?

 

Hát nem. 

Attól még, hogy “vannak”, nem biztos, hogy megélnek, nemhogy profitot termeljenek. Nemet is mondtam a fiatal párnak, nem asszisztálok tuti bukáshoz.

 

Mindenki a szomszédod

honlapkeszites-merj-kulonbozni-.jpg

Psssssszt, mindjárt mondom!

 

Mielőtt bármilyen online vállalkozásba kezdesz, legyen az webshop vagy szolgáltató weboldal, muszáj tisztáznod, hogy miért lesz érdemes téged választani. 

 

Muszáj kitalálnod magad.


Muszáj felvállalnod, hogy más vagy.

 

Muszáj különböznöd, még ha ez rizikósabb és fájdalmasabb is, mint a "mások is így csinálják, akkor ez nem lehet rossz" mentalitás. (Lehet rossz.)

 

Ha nyitsz egy pékséget, lehet, hogy sokan mennek majd oda a háztömbből, csak azért, mert közel van.

 

Én is a sarki autószerelőnél cseréltetem le a gumit. Nem azért, mert jó a szerviz, hanem mert praktikus.

 

De persze ezerszer jobban fog menni a pékséged vagy szerelőműhelyed, ha kitalálod, miért különleges. Akkor nem csak a háztömbből járnak majd oda, hanem az egész városból.

 

Ráadásul online az összes versenytársad, MINDENKI a szomszédban van. Egy kattintás nem távolság. Az országhatárok sem számítanak már sokat.

 

Ha nem érteted meg azonnal a honlaplátogatóddal, miért érdemes nálad vásárolni, miért érdemes a te szolgáltatásodat megrendelni, nem marad más eszközöd a meggyőzésre, mint az árverseny.

 

Hogyan fogalmazd meg az egyedi értékedet honlapodon?

  • Magyarázd el, hogy a terméked hogyan javítja a potenciális vevőd helyzetét
  • Mutasd meg az előnyöket
  • Mondd meg, hogy miért tőled vásároljanak és ne a konkurenciától
  • Legyél világos és konkrét
  • Ne túlozz
  • Kerüld a szakzsargont

 

Ja, és mindez 5 másodperc alatt legyen elolvasható és megérthető:) Nem könnyű műfaj, tudom. De ha megtalálod azt a szöveget, amire a vevőid valóban rezonálnak, és azt jól látható helyen kommunikálod weboldaladon, hatalmasat fog ugrani a konverziód.

 

Mi például évek óta így csináljuk:

 

“Mások honlapokat gyártanak. Mi új vevőket neked.”


Csak honlapot szeretnél vagy vevőket is?

mercus-honlapcsomagok-s-l-xl
Mások honlapokat gyártanak.
Mi új vevőket neked.

 
 

Jobb weboldalt, több vevőt szeretnék!

 

 

 

Facebook