Adatvezérelt honlap-audit

Minden weboldalon folyik el pénz. A különbség csupán, hogy mekkora ez az összeg.


Az adatvezérelt auditot követően világos lesz számodra, hol vannak azok a pontok weboldaladon, ahol pénzt veszítesz. Ezáltal lehetőséged lesz kijavítani a hibákat és egy jobban konvertáló weboldallal magasabb profitot termelni.

 

 

Miben nyújt többet az adatvezérelt audit a hagyományos honlapelemzésnél?

 

A módszer lényege, hogy szoftver segítségével monitorozzuk a weboldallátogatók viselkedését, így adatokkal alátámasztott, pontos képet kapunk arról, hogy mi akadályozza/hátráltatja őket abban, hogy teljesítsék a konverziókat, illetve melyek azok az elemek, amik kiemelten segítik a konverziót.

 

hoterkepes-elemzes-illusztracio.jpg

Hőtérkép-illusztráció

 

A monitoring lehetőséget ad arra, hogy az általános használhatósági szabályoknál pontosabb, az adott weboldal saját látogatóira jellemző problémákat kiküszöböljük.

 

Az általunk használt szoftvert a legnagyobb online marketinges portálok (Hubspot, Unbounce) szintén használják. A szoftver a háttérben működik, a felhasználók semmit sem vesznek észre a monitoringból. Az oldal betöltődési sebessége nem csökken.

 

A szoftver a következő eszközöket biztosítja a monitoringhoz:

 

Hőtérképes elemzés:


  • Kattintásvizsgálat
  • Egérmozgásvizsgálat
  • Görgetésvizsgálat

 

Sales funnel monitoring:


  • Értékesítési csatornák vizsgálata
  • Űrlapvizsgálat - melyik űrlapmezőnél hagyják el a látogatók a formokat, hol akadnak el? Melyik mező kitöltésénél időznek indokolatlanul hosszú ideig? Hol tévesztenek leggyakrabban?
  • Screen videók a látogásokról – a felhasználó összes a weboldalon folytatott cselekvését rögzíti Külön mobil, tablet és desktop adatok

 

urlapelemzes.jpg

Űrlapelemzés 

 

Milyen szempontok alapján készül a honlap-audit?

 

  1. Webdesign, arculat minősége
  2. Használhatóság, ergonómia
  3. Betöltődési sebesség
  4. Megjelenés mobileszközökön, táblagépeken
  5. Információ-elrendezés és tartalom vizsgálata
  6. Értékesítési csatornák felépítése, minősége, konverzióoptimalizálási szempontok (legfeljebb 5 csatornát monitorozunk)
  7. Az értékesítési csatornák 5 legfontosabb oldalának adatvezérelt, szoftveres vizsgálatának kiértékelése
  8. Űrlapvizsgálat
  9. SEO, azaz keresőoptimalizálás
  10. SWOT analízis, azaz a jelenlegi weboldal erősségei, gyengeségei, lehetőségei és a veszélyek.


A honlap audit nem csupán a hibákra hívja fel a figyelmet, hanem minden egyes szemponthoz konkrét megoldási javaslatokat ad

 

 

Kik szoktak adatvezérelt auditot kérni?


Olyan vállalkozók, online marketingesek fordulnak hozzám, akiknél az értékesítés egyik fontos pillére a honlap.

 

Akik tisztában vannak vele, hogy a hibák feltárását és javítását követően lehetőségük lesz alacsonyabb költségen vevőket szerezni, így több pénz marad a zsebükben. 


Akik kifejezetten sikerorientáltak, akiket a félmegoldások nem érdekelnek.

 

sales-funnel-vizsgalat.jpg

Sales funnel, azaz értékesítési csatorna vizsgálata

Mit kapsz, ha megrendeled az elemzést?

 

  1. Az elemzés egy cca. 30 oldalas pdf dokumentum. Nem rizsa, nem üres lózungok, nem általános tanácsok. Kizárólag a te weboldaladra vonatkozó, adatokkal alátámasztott észrevételeket, hibaelemzéseket és egyéni tanácsokat tartalmaz, amiket hagyományos (nem adatvezérelt) elemzésekből nem fogsz megtudni.
     
  2. Hozzáférést kapsz a monitoringszoftver által készített hőtérképekhez, és kiválogatom számodra a legjellemzőbb screen videókat.
     
  3. Az audit kézhezvételét követően lehetőséged lesz emailben vagy egy skype-os megbeszélésre összegyűjteni a felmerülő kérdéseidet, amiket pontosan megválaszolok neked. 

 

 

Hogyan zajlik a folyamat?

 

  1. Első körben kiválasztjuk, melyik lesz az az 5 kulcsfontosságú oldal, amit monitorozunk. Célszerű nagy látogatottságú, magas lepattanási aránnyal rendelkező, stratégiailag fontos oldalakat kiválasztani.

    Webáruházak esetében ez lehet pl. a nyitólap, kategóriaoldal, termékoldal, kosár oldal, és egy landing page. Egyéb weboldalakon a nyitólapot, a termék- vagy szolgáltatás-oldalakat, a landing page-eket és megrendelő űrlapot tartalmazó oldalakat szoktuk leggyakrabban vizsgálni.

    Szintén meghatározzuk az 5 monitorozandó értékesítési csatornát.
     
  2. A kiválasztást követően elhelyezzük a monitoringhoz szükséges kódot weboldaladban. (Ha szeretnéd, akár te vagy programozód is egyszerűen be tudjátok illeszteni a kódot.) Forgalomtól függően 1-4 hétig gyűjtjük az adatokat.
     
  3. Amikor elegendő adat áll rendelkezésre, elkészítem az audit dokumentumot.
     

 

Ki készíti el az auditot?

 

honlaptanacsado_varga_klara.pngÉn, azaz Varga Klára készítem az auditot. Én írom a több, mint 7.000 olvasóval bíró Honlaptanácsadó blogot.

 

2003 óta kollégáimmal együtt több száz weboldalt indítottam útnak, és több tucat elkészült weboldal konverziós teljesítményét felügyelem jelenleg is. Minden bizonnyal neked is fogok tudni segíteni.
 

 

Mennyibe kerül az adatvezérelt honlap-audit?

 

Az audit ára 120.000 Ft + áfa.

 

Ha az elemzés kézhezvételét követő 14 napon belül bármilyen weboldalszolgáltatást rendelsz tőlünk, az audit összegét részben, vagy egészben jóváírom neked.

 

 

Hogyan rendelheted meg az auditot?

 

Töltsd ki, kérlek az alábbi űrlapot. Utána emailben fogok küldeni neked egy kérdőívet, ami abban segít, hogy megértsem a vállalkozásodat, terveidet, céljaidat. Hogy megismerjem a honlapodat, az eddig elért eredményeket és problémákat egyaránt.

 

Amint visszaküldted a kitöltött kérdőívet, megírom neked, hogy tudom-e felelősséggel vállalni az auditot.

 

Ha a kitöltött kérdőív alapján vállalom, kapsz egy proforma számlát. Amikor az audit összegét átutaltad a számlánkra, visszaigazolom neked, és kezdődik a munka.

 

Gyere, derítsük ki, hol folyik el pénz weboldaladon!

 

Honlaptanácsadó blog

 

10+ év, 100+ írás az ügyféltermelő honlapkészítésről, 7.000+ olvasó.

sablons/mercus.hu/img/down_arrow2.png

Ügyfeleink mondták

  • "Szeretném megköszönni a munkátokat, amit a weboldalam arculat és technikai átalakításában, tervezésében, kivitelezésében és utómunkálataiban végeztetek. A mai világban sajnos ritka, hogy az ember azt kapja egy vállalkozástól, amit szerződéskötéskor ígértek számára, de a Mercus esetében ez teljes mértékben megvalósult."

     

    Haiszky Ernő, magannyomozo.eu

    További vélemények rólunk

  • „Megnéztem a referenciáitokat és 2 percen belül már hívtalak is, hogy találkozzunk. Egy hónapon belül kész volt a Mikulásiroda weboldal, amit azóta is imádok.

    Attila nagyon készséges, azonnal segít, ha valamiben kell: ma telefonban megtanította nekem gyorsan, hogyan kell kampányhoz landing page-t létrehozni.”

     

    Toldy Éva, Mikulásiroda.hu

    További vélemények rólunk

  • “A Mercus Stúdió kreatív, igényes vizuális kultúrájú, gyorsan dolgozó honlapkészítő csapat. Nagyon jól segítette együttműködésünket a tanácsadói munkátok, a segítőkészségetek. Köszönöm szépen!”

     

    S. Takács Zsuzsanna, Strategic Scope Kommunikációs Ügynökség

    További vélemények rólunk

  • "Kláráéktól a tanácsadói szolgáltatás teljes skáláját kaptam. Beleértve a naprakész internetmarketing technikákat, a felhasználóbarát honlap-kialakítást, az online marketing funkciók automatizálását.

    Fennakadás nélkül működött a távolsági kapcsolattartas prágai székhelyem és a budapesti Mercus között. A professzionális szolgáltatást...

     

    Székely Andrea, diplomás homeopata (volt vezetési tanácsadó), Prága

    További vélemények rólunk

  • “Jó érzés, hogy a sok honlapkészítő cég között van egy olyan is, mint az Önöké, akire bizton lehet számítani mind gyorsaságban, mind szakmai felkészültségben, hozzáértésben, mind emberi hozzáállásban. Külön köszönöm azt a sok segítséget, amit azóta kaptam.”

     

    Ungár Ferenc, Yess Europe Kft.

    További vélemények rólunk

  • „Kedves Honlapkészítő varázslók, hetek óta olvasom a hírleveleket, és a fantasztikusan színvonalas munkáitokon felbuzdulva szeretnék bővebben tájékozódni erről a csomagról, és természetesen Veletek is megismerkedni.”

    2 hónappal később:

    „A honlapom csodálatos, szépen kidolgozott, igényes és rettentő praktikus lett....

     

    Dávid Zsuzsa, Ölelőhullám Kft.

    További vélemények rólunk

  • "Nagyon feldobva jöttem el tőled, végre látom a fényt az alagút végén!! Azonnal el is kezdtem megvalósítani az ötleteket. Tényleg jók voltak, imádják az emberek. Most a Facebooknál tartok, a weboldal - mint ahogy világossá tetted - nagyobb lélegzetvételű átalakítást igényel.

     

    Mindent megkaptam, amit vártam: konkrét célokat, terveket,...

     

    Szabó Edina, Szervmanók.hu

    További vélemények rólunk

  • "Köszönöm a segítséget – azt is amit eddig kaptam és amire tudom a jövőben is számíthatok. Szívesen csatlakozom az ajánlók sorába, mert az általatok készített weboldal jól működik, igazolva hozzáértéseteket.

    Úgy gondolom, hasznos beruházás volt, amivel egy olyan – ma már nélkülözhetetlen - használati eszközt kaptam, amit...

     

    Kiss Tamás, Irodakertesz.hu

    További vélemények rólunk

Facebook