Honlaptanácsadó blog

Ha ez hiányzik honlapodról, tuti nem lesznek vevőid

Bizniszt reményre?

Írta: Varga Klára

Van egy bizonyos típusú email, amire bevallom, nagyon kurtán szoktam válaszolni. Ezek az emailek így kezdődnek:

 

“Tisztelt Hölgyem/Uram…” És utána jön az ajánlatkérés. Mindjárt elmondom, miért nem figyelek ezekre oda.

 

De kezdjük az elejéről!

honlap_bizalom.png

 

Te is extázisba jössz, amikor az analitikádat nézve meglátod a ki-kiugró látogatottsági diagramot? Bingó – gondolod – mennyi új látogató, és mindet az én weboldalam érdekli!

 

Van egy rossz hírem: az új látogatók többsége csak turista. Odakeveredett, megnézett egy képet, esetleg elolvasott egy headline-t, és már tovább is állt.

 

Azt sem tudják, ki vagy, és nem is érdekli őket.

 

Építenél bizniszt a reményre?

Igen, értem, hogy ahol forgalom van, ott remény is van. Mert több látogatóból remélhetőleg több vevő lesz.

 

De mit szólnál ahhoz, ha a jó pénzért tartott marketingesed előállna egy új kampánystratégiával, aminek az alapja a remény lenne?

 

“Remélem, hogy ezt a hirdetést majd többen lekattintják.”

“Remélem, hogy az új honlap hoz pár vevőt.”

“Remélem, hogy a remarketinghirdetések valóban a célcsoporthoz fognak eljutni.”

 

Kirúgnád, és jól is tennéd. Mert tényeket vársz tőle. Tapasztalatot. Bizonyosságot.

 

A kampányidőszakot nem imával akarod eltölteni, hogy bárcsak hozna pár vevőt a hirdetésed, hanem a számlák kiállításával.

 

A remény helyett van egy jobb ötletem.

 

Először is hagyd egy időre abba, hogy Facebook és Google hirdetésekre adsz ki egy rakat pénzt. Ne hagyd, hogy elvarázsoljon a fránya látogatottsági görbe, amit a hirdetéseid produkálnak.

 

Ha nincs elég vevőd a sok látogatóból, akkor a látogatottságod semmit nem ér, a hirdetéseidre szánt pénzt pedig akár az ablakon is kidobhatod.

 

Van egy sokkal fontosabb dolog, amit rendbe kell tenned. Ez pedig

 

************************

A BIZALOMÉPÍTÉS!

************************

Bizalom nélkül ugyanis nincs üzlet. Ha a honlaplátogatódban nem építed fel a bizalmat a céged iránt, nem nálad fognak vásárolni. Ha esetleg mégis téged választanak, az csak azért lesz, mert te vagy a legolcsóbb.

 

A szolgáltatásodat nem értik, a tapasztalatodat nem becsülik. Nem tartanak sokra, ezért nem is fogják megfizetni a munkádat.

 

Ha nincs bizalom, lehet bármekkora a látogatottság, iszonyúan alacsony százalékban fognak vásárolni. És aki vásárol, az is kevés pénzt hagy nálad.

 

Ha viszont van bizalom, sokkal kevesebb látogató képes behozni ugyanannyi vásárlást és sokkal több pénzt.

 

Hogyan építheted fel a bizalmat weboldaladon keresztül?

 

1. Legyél folyamatosan jelen a potenciális vevőid életében. Írj, írj, írj. Írj blogot, e-bookot, tanulmányokat és tedd ezeket elérhetővé az összes létező csatornádon. Készíts videókat, hangfelvételeket, hogy ne csak tudják, hanem megtapasztalják, hiteles vállalkozó vagy.

 

2. Legyen Facebook oldalad, ahol rendszeresen posztolsz – igen, hasznos tartalmakat és nem cicás képeket. Mutasd meg, hogy nem a megúszásra játszol: amit nyújtasz, az mindig értékes.

 

Ha kérdeznek, válaszolj legjobb tudásod szerint. Ne felejtsd, hogy nincs négyszemközt, mindig közönség előtt beszélsz!

 

3. Legyen arcod: mutasd meg magadat, munkatársaidat honlapodon. Lehet, hogy ez neked is nehéz. El sem hinnéd, hány ügyfelünknek könyörgök heteken át egy fotóért. De aki meglépte, sosem csinálná vissza.

 

Egy honlap iránt ugyanis senki nem fog érzelmeket táplálni, egy személyt viszont lehet kedvelni személyes ismeretség nélkül is. Ez pedig vevőt hoz.

 

4. Mutass ügyfélvéleményeket, mutasd meg, másoknak hogyan tette jobbá az életét a terméked/szolgáltatásod.

 

5. Tiszteld meg potenciális vevőidet azzal, hogy nem egy összetákolt barkácshonlapon keresztül szólsz hozzájuk. Weboldalad sugalljon profizmust, magabiztosságot. A weben a weboldalad az irodád vagy a boltod: jellemző rád, ez alapján is meg fognak ítélni.

 


nagy_ugyfeltermelo_holnapcsekklista.png

 

Használd a Honlaptanácsadó bennfentes trükkjeit, építs profi weboldalt, szerezz több vevőt - kattints, és rendeld meg most!

  


 

6. Legyél írásban is mindig közvetlen, kerüld az akadémikus, céges stílust a weboldaladon.

 

7. Legyél szavahihető: ha az az ajánlatod, hogy minden kedden küldesz a feliratkozottaknak egy újabb tippet emailben, nem hagyhatod ki.

 

Így fog megváltozni az életed, ha bizalmat építesz a honlapoddal

Nagyon mások azok a vevőjelöltek, akiknek már megszerezted a bizalmát.

 

Ők téged akarnak.

A te termékedet.

A te szolgáltatásodat.

A te konzultációdat.

 

Nem egy könyvelőt akarnak, hanem Kiss Annamária könyvelőt. Nem kérnek be ajánlatot 5 másik cégtől, hiszen veled akarnak dolgozni. Az első személyes megbeszélésen nem kell komplett prezentációt tartanod a vállalkozásodról, nem kell bizonygatnod hozzáértésedet.

 

Nem kell többet a 3 másik vállalkozásnak is kiküldött “Tisztelt Hölgyem/Uram”-típusú emaileknek figyelmet szentelned, mert bőven megélsz azokból a vevőkből, akik a saját neveden szólítanak.

 

Nem kell pályáznod a melóért.

Nem kell versenyezned.

 

Ugyanis már rég te vagy a nyertes.

 

csatlakozz a 7.000+ olvasóhoz!

varga-klara-feliratkoztato.jpgVarga Klára webkonverziós tanácsadó vagyok. Konverziónövelő honlaptippekről írok céltudatos, tettrekész vállalkozóknak.

 

Még több konverziónövelő tippet kérek!

 

A letöltéssel hozzájárulsz ahhoz, hogy honlapkészítéssel és online marketinggel kapcsolatos tippeket, promóciókat küldjünk emailben. A hírlevélről bármikor egyetlen kattintással leiratkozhatsz.

 

 

 

Facebook