Honlaptanácsadó blog

5 tipp, hogy látogatóidat weboldalad elé ragaszd

Kipróbáltuk, nekünk bejöttek

Írta: Varga Klára

A cikkben erről lesz szó:

  • Amiről eddig mindenki lebeszélt, pedig működik
  • Bűvös számok
  • Egy weboldaltipp erős idegzetűeknek
  • Miért tegyél ajánlatot honlapszövegeidbe?
  • Hova érdemes tenni a fotódat honlapodon?

weboldalragaszto.jpg

 

Sok látogatód alig hogy rátalál a weboldaladra, el is tűnik, anélkül, hogy további oldalakat megnézne, ne adj’ isten vásárolna vagy a kapcsolatfelvétel gombot megnyomná?

 

Ha 50% fölött van a lepattanó honlaplátogatóid száma, vesd be ezeket a trükköket és ragaszd látogatóidat honlap elé. Kipróbáltuk, amit kellett, mértünk, nálunk jól működnek:

 

1. Statisztikák

Imádják az emberek. Sokkal hitelesebbnek fognak találni, ha bármilyen, ismétlem, bármilyen statisztikát látnak honlapodon.

 

Ez lehet akár annyi, hogy diagramon megjeleníted, hány év alatt, hány vevőd, hány órát aludt nyugodalmasan a matracodon. Hogy hány bengáli tigrist mentettek meg eddig a donációs programoddal. Hányszor mondták már ki az igent a te menyasszonyi ruháidban, és hány gyerek született ezekből a házasságokból.

 

Mi a legegyszerűbb statisztikát alkalmazzuk a blogon és időnként a hirdetéseinkben: 10+ év, 100+ írás az ügyféltermelő honlapkészítésről, 10.000+ olvasó.

 

2. Oszd meg és uralkodj

Legyél megosztó, de csak, ha erős idegrendszered van:) Ez a példa saját házunk tájáról van: a szándékosan provokatív Rossz honlapkészítő blogcikk az az oldalunk, ahol a legtöbb időt töltik a látogatók.

 

A remarketinghirdetés szövegében rá is játszunk erre, mégpedig a szöveggel:

 

Arisztokratikus! Slendrián! Itt a cikk, amit az egyik kommentelő arisztokratikusnak és slendriánnak nevezett. Olvasd el, és mondd el te is a véleményed!

 

Az eredmény átlagosan 9 perc eltöltött idő csak ezen az egy honlapoldalon.

 

3. Belső linkek a honlapszövegben

Egyetlen oldalad sem lehet zsákutca, azaz mindenhova tegyél néhány linket, ahol a látogató továbbfolytathatja a böngészést. Blogod végén legyenek ajánlott cikkek hasonló témában. Csempéssz odaillő ajánlatokra mutató linkeket a blogszövegbe.

 

Vásárolni ezen az útvonalon kevesen fognak, de nem is az a cél: az ajánlatoddal foglalkoznak, mélyül a kapcsolat közted és a látogatód között. Nem mellesleg tudatosítod, hogy nem jószolgálati nagykövet vagy, aki ingyen oszt infót, hanem vállalkozás, ahol klassz dolgokra költhetik a pénzüket.

 

Például így:

 


nagy_ugyfeltermelo_holnapcsekklista.png

 

A Nagy, ügyféltermelő honlapcsekklista segítségével megtudod, hogyan állíthatod repülőpályára weboldaladat - kattints, és rendeld meg most!

  


 

4. Külső linkek új ablakban

Sokan azt mondják, hogy ne új ablakban nyisd meg a linkeket. Értem, hogy vannak érvek, amik emellett szólnak. Nekünk viszont nagyon bejött, hogy a weboldalon belüli linkeket azonos ablakban, a külső linkeket új ablakban nyitjuk meg. Próbáld ki, a te weboldaladon működik-e ez a tipp!

 

5. Embereket ábrázoló képek

Régóta tudjuk, hogy az emberi arcot ábrázoló képek odavonzzák a felhasználók tekintetét. De ez nem minden: az arcok körül lévő szöveget alaposabban átolvassák a honlapon, mintha nem lenne ott kép, vagy sima tárgyfotót tennél oda.

 

Honlapodon a legfontosabb üzeneteidhez, pl. a vásárlásra buzdító szöveg mellé tedd ki a fotódat, lehetőleg a megrendelő űrlap közelébe.

 

Melyiket fogod kipróbálni?

 

csatlakozz a 7.000+ olvasóhoz!

varga-klara-feliratkoztato.jpgVarga Klára webkonverziós tanácsadó vagyok. Konverziónövelő honlaptippekről írok céltudatos, tettrekész vállalkozóknak.

 

Még több konverziónövelő tippet kérek!

 

A letöltéssel hozzájárulsz ahhoz, hogy honlapkészítéssel és online marketinggel kapcsolatos tippeket, promóciókat küldjünk emailben. A hírlevélről bármikor egyetlen kattintással leiratkozhatsz.

 

 

Facebook